Friday, February 9, 2007

Selamat Datang ke Alam komputer!!



Kamus lengkap mengenai Dunia Komputer!!




Adakah anda mempunyai sebuah komputer? Saya percaya bahawa anda tahu semuanya mengenai Komputer anda itu. Sekiranya anda tidak mempunyai komputer, anda pernah meinjam komputer kawan kawan anda? Bagaimana pula dengan Laptop? Anda tidak punya apa-apa untuk ini? Semuanya tidak menjadi masalah untuk mendapatkan hal seperti itu. Mungkin sekarang anda tidak mempunyai Komputer tetapi saya percaya akan ada satu masa saudara semuanya mempunya komputer sendiri. Terima kasih kerana melayari lama blog ini.

Saya akan cuba menerangkan mengenai komputer yang ada dalam laman ini dan banyak di antara mereka yang paling terbaru. Minta maaf, saya bukan seorang Jurujual tetapi sekadar mencari pengalaman untuk memberitahu mengenai komputer ini. Komputer merupakan satu alat eletronik yang selalunya di kaitkan dengan pemprosesan data ( Data Prosessing ) yang melibatkan kebanyakkan software yang telah di-installkan ke dalam perisian komputer itu sendiri. Tetapi kita cuba lihat pada masa sekarang,banyak di antara kita yang kurang mengetahui mengenai komputer. tetapi saya cuba untuk memberitahu anda mengenai serba sedikit mengenai Komputer yang selalu di gunakan. SELAMAT MELAYARI..!!

No comments: